אקוניס: "מאמין שבשלושת השבועות הקרובים יהיה פורש נוסף"

    אייל ראובן No Comments on אקוניס: "מאמין שבשלושת השבועות הקרובים יהיה פורש נוסף"

    ח"כ אופיר אקוניס ב'מהדורת הבוקר': "אני מאמין שבשלושת השבועות הקרובים נקבל את הפורש הבא. אין להם רוב בכנסת. יש בליכוד פרגמטיות לגבי מספר השיריונים עליהם ימליץ היו"ר"

    צילום: פלאש 90
    2:00
    06.05.24
    נתי שולמן No Comments on קמיסר: "ביטבוקסינג? אל תתענגו על וואקלי; זאת לא המטרה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ אופיר אקוניס (הליכוד) שוחח עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר ותקף את הממשלה על מדיניותה הביטחונית: "המדיניות הביטחונית רופסת. לא הייתה תגובה על ירי טילים לישראל – זה דבר לא היה מזה שנים. זו החלטה מגוחכת שנתפסת כתבוסתנות ישראלית. כך גם ההחלטה לסגור את מעבר ארז ליום אחד בתגובה לרקטות – זו החלטה שתעלה לנו ביוקר".

    הוא הוסיף: "הם מתרפסים בפני הרשות הפלסטינית, מתחנפים לאבו מאזן ומחליטים שלא להטיל סגר על יהודה ושומרון בחול המועד. אחרי פיגוע – ההודעה של שר הביטחון היא שהוא מכניס 20 אלף פועלים פלסטינים נוספים – במקום מקל וגזר יש כאן רק גזרים. זו ההתנהלות גם מול פראי האדם בשער שכם וירושלים המידיים סלעים על ילדים קטנים ומול דגלי החמאס בהר הבית. ראש ממשלת ירדן מעודד את יידוי האבנים במקום לומר תודה על המים שאנחנו מספקים להם. אתם מבינים מה הולך כאן?"

    לדבריו "זה לא מקרי שהפורעים האלה עולים להר הבית בצורה כ"כ ממומנת ומסודרת. זה מקרי שהיה שם שקט תקופה כל כך ארוכה? הממשלה הזו חלשה ומסוכנת. הכל לשם שרידות פוליטית".

    אקוניס התייחס למצב הפוליטי: "אני מאמין שבשלושת השבועות הקרובים נקבל את הפורש הבא. אין להם רוב בכנסת. יש בליכוד פרגמטיות לגבי מספר השיריונים עליהם ימליץ היו"ר".



    0 תגובות